sábado, 22 de novembro de 2014

MANUEL FRAGA IRIBARNE - UM AMIGO




PRESIDENCIA


SALUDA DO PRESIDENTE DA XUNTA PARA PORTUGALIZA


     Constitúe sempre un notivo de grande ledicia para min dirixirme ós meus veviños, ós meus amigos, ós nosos irmáns desa fermosa terra, tan unida à nosa Historia e na cultura, que é Portugal.
     E nestes momentos, no umbral dun ano de especial transcendencia para os pobos de Europa, esa ledicia se enche de singular significado.
     Porque é chegada a hora fundamental de ensalzar unha realidade na que eu sempre creín e pola que personalmente traballei desde as destinas oportunidades que, ó longo de miña vida , se me ofreceron. E non é outra  que a da convivencia, a amistade e a colaboración entre as nosas dúas grandes patrias, Portugal e España. Unha realidade na que me sinto especialmente obrigado na miña condición de presidente da Xunta de Galicia.
proceso no que xa avanzamos con pasos importantes como o demostra a Comunidade de Traballo na que volcan os seus esforzos ámbalas rexuóns.
     Desde o meu convencemento e o de toda Galicia, que sei que é compartido pot vós, de que hai que encher de mutua confianza as relacións entre as nosas grandes nacións, quero desde aqui enviarvos un agarimoso e ilusionado saúdo.

Manuel Fraga Iribarne
Reprodução do documento abaixo:



Nossa homenagem a título póstumo a um grande e bom amigo, que para todo o sempre estará em nossas memórias desde que o conhecemos em 1973 em Madrid, então como Ministro de Información Y Turismo do Governo do Generalíssimo Franco.

QUE DESCANSE EM PAZ





2 comentários:

  1. Muito emocionate e digna esta sua homenagem! Fiquei encantada,como sempre.

    E compreendi tudo quanto li.
    Tambem segui sempre a carreira deste Señor,pois nas minhas veias corre um pouco de sangue espanhol.

    Muito obrigada por dividir ests artigo comigo!
    Um grande abraço da mana
    Maria Manuela

    ResponderEliminar
  2. Bem,
    Este Senhor - como a mana o designa era um grande Homem da Península Ibérica.
    Conheci Don Manuel Fraga em 1973 numa visita oficial a Madrid. Era então Ministro de Información y Turusmo de Franco.
    Quando fui para Espanha em 1974, estava em Londres como Embaixador de Espanha.
    Era Ministro de Información y Turismo Don Pio Cabanillas Gallas que em 1973 era o Secretario General Tecnido daquele Ministério.
    Foram ambos eurodeputados e enquanto Pio CCabanillas ficava em Madrid como Ministro, Fraga candidatava-se à Presidencia da Xunta de Galicia.
    Fui à sua posse e fiquei parado no tempo: na Plaza do Obradoiro, entre a Catedral e o Ayuntamiento, estavam a actuar nada mais, nada menos do que 1,000 (mil) gaiteiros desde escoceses a galegos.
    Que espectáculo...
    Beijinhos do mano Eduardo

    ResponderEliminar